A 'Laptop Hunter' kampány részeként új spotban támad a  Microsoft. A főszereplő ezúttal Giampaolo - egy jóképű, informatikában jártas, a vásárlandó számítógéppel szemben határozott elképzelésekkel rendelkező fiatalember. A számítógépre 1500 dollárt kap a Microsofttól, azzal a feltétellel, hogy az összegből megmaradó részt is megtarthatja, ha nem lépi túl a keretet.

Giampaolo hordozható, nagy akkumulátorkapacitású, komoly teljesítményű számítógépet szeretne vásárolni. Hihetetlen gyorsasággal méri fel egy kereskedés kínálatát, miközben a hétköznapi vásárlóhoz képest rendkívüli tájékozottságot sugalló kérdésekkel bombázza az eladót . Talál egy MacBookot is, de szinte azonnal továbblép, mondván, a készülék "nagyon szexi",  de nem akar csupán a márka miatt többet fizetni a tervezettnél. Laurenhez hasonlóan végül ő is egy HP-t választ, mindösszesen 1099 dollárért.

 

 

Giampaolo, a technológiai kérdésekben jártas fiatal, érdekes módon egyetlen szót sem veszteget a két platform egyik alapvető különbségére, az operációs rendszerre, amely talán indokolná az Apple és a PC-alapú MS operációs rendszert futtató laptopok közti árkülönbséget.

Az MS új üzenete tehát az, hogy a Windows-alapú PC-k kínálata sokkal nagyobb, mint az Apple termékeké, ráadásul a PC olcsóbb is. Bár a jelen gazdasági helyzetben jó ötletnek tűnhet a kérdés ilyen fokú leegyszerűsítése, nem biztos, hogy hosszú távon is eredményes stratégia, ha a Windowszal kapcsolatos egyetlen pozitív üzenet az, hogy olcsóbb számítógépeken lehet használni, mint az OS X-et. Hasonlóképpen kérdéses, hogy a HP számára mennyire kedvező, ha nevét mint nem márkás számítógépek gyártóját tanulja újra a reklámok közönsége. A sorozatból elméletileg tobábbi 8 részt tervez bemutatni a MS, érdeklődve várjuk, megjelennek-e új gondolatok is, vagy megmaradnak a már látott két rész üzeneténél.