A Magyar Telekom jóváírja a vezetékes havidíjat az árvíz sújtotta térségben

Vágólapra másolva!
A Magyar Telekom újabb intézkedéssel bővítette az észak-magyarországi árvíz károsultjainak megsegítésére létrehozott átfogó támogatási csomagját. A szolgáltató a térség legsúlyosabb árvízkárokat szenvedett tíz településén élő előfizetői részére jóváírja a vezetékes T-Home szolgáltatások (tv, internet, telefon) egyhavi díját a júliusban érkező számlák összegéből.
Vágólapra másolva!

A havidíj-jóváírásban mindazon T-Home ügyfelek részesülnek, akik májusban, az árvíz időszakában vezetékes telefon-, internet- vagy tévéelőfizetéssel rendelkeztek a következő 10 Borsod-Abaúj-Zemplén megyei, árvíz sújtotta településen: Edelény, Felsőzsolca, Gesztely, Miskolc-Alsóhámor, Miskolc-Ómassa, Sajóecseg, Sajólád, Szendrő, Szendrőlád, Tolcsva.

Az érintett ügyfelek a következő, július havi számlájukban kapják meg a havidíj-jóváírást a tévé-, internet- és vezetékes telefonszolgáltatásra. A jóváírás folyamata miatt egyes ügyfelek a megszokottnál valamivel később kaphatják kézhez a júliusi T-Home számlájukat, de az július végéig mindenkihez megérkezik.

Az egyhavi díj jóváírását az ügyfeleknek nem kell külön kérniük, az automatikusan megjelenik az érintettek következő számláján. Az ügyfelek a lakóhelyükhöz legközelebb lévő T-Pont üzletekben kaphatnak további tájékoztatást a jóváírással kapcsolatosan. A T-Home az utóbbi hetekben már több száz, hozzá segítségért forduló ügyfelének ajánlott fel egyéni jóváírást, ezzel is enyhítve az őket ért súlyos veszteségeket, és továbbra is méltányosan és kiemelten kezeli az árvízzel kapcsolatos egyedi igényeket.

A Magyar Telekom májusban elsőként sietett az észak-magyarországi árvíz károsultjainak megsegítésére, amikor - a társszolgáltatókkal összefogva - árvízi segélyvonalat indított a 1749-es számon, amelyen eddig több mint 143 millió forint gyűlt össze. A T-Home és a T-Mobile emellett az 1752-es nemzeti segélyvonal indításában és működtetésében is szerepet vállalt.

A károk enyhítése és szolidaritásunk kézzelfogható kifejezése érdekében a Magyar Telekom több intézkedésből álló, átfogó támogatási csomagot hozott létre. Ennek keretében 60 millió forintos támogatást ajánlott fel az árvízi munkálatok elősegítésére, továbbá 200 darab T-Mobile Domino kártyával ellátott, díjmentesen használható mobiltelefont bocsátott az árvíz sújtotta településeken élő és a mentési munkálatokban résztvevő lakosság rendelkezésére. A Magyar Telekom saját alkalmazottai körében is adománygyűjtést indított. A munkatársak által felajánlott összegeket a vállalat azok kétszeresével kiegészíti, és már több mint 350 ezer forintot juttatott el a károsultakhoz. A Magyar Telekom támogatásával június 22-én, a Művészetek Palotájában szervezett jótékonysági gálaest teljes nettó bevételét ugyancsak az árvízkárosultak megsegítésére ajánlották fel a közreműködők. A támogatási csomag részét képező pénzadományok és eszközök a Magyar Vöröskereszt közreműködésével jutnak el a rászorulókhoz.

Az [origo] Média és Kommunikációs Szolgáltató Zrt. kizárólagos tulajdonosa a Magyar Telekom Nyrt.