Óriásit esett a Google+ látogatottsága

Vágólapra másolva!
Hatalmas mértékben, több mint 60 százalékkal esett vissza a Google közösségi szolgáltatásának látogatottsága az után, hogy a keresőcég szeptember végén mindenki számára elérhetővé tette a Google+-t.
Vágólapra másolva!

A Chitika Insights nevű, internetes forgalomanalitikával foglalkozó cég statisztikái szerint szeptember 20-án mintegy 1200 százalékkal emelkedett a Google+ forgalma, a közösségi oldalra ugyanis azon a napon lehetett először meghívó nélkül regisztrálni.

A társaság mérései szerint a Facebook riválisául szánt közösségi szájt népszerűsége nem tartott sokáig, három nappal később el is érte tetőpontját, azt követően pedig hanyatlásnak indult. Szeptember 27-e tájékára az oldal látogatottsága visszaesett a korábbi, még zárt körű tesztidőszakéval azonos szintre. Ez azt jelzi, hogy bár felhasználók milliói regisztráltak a Google közösségi oldalára, a szájtot nem használják túl sokan.

A Chitika szakértője szerint a közösségi média iránt érdeklődő felhasználók száma korlátozott, ahhoz, hogy egy ilyen szolgáltatás népszerű legyen, arra van szükség, hogy olyan funkciókat kínáljon, amelyek máshol nem érhetők el, és nehezen lekoppinthatók.