Számlafizetési biztosítást kínál ügyfeleinek a Magyar Telekom

2011.11.03. 12:40

Október végétől számlafizetési biztosítást kínál ügyfeleinek a Magyar Telekom az Union Biztosítóval karöltve. A biztosítás a munkahelyüket elvesztő vagy tartós betegállomány miatt nehéz anyagi helyzetbe kerülő ügyfelek számláinak kiegyenlítésére szolgál.

 

A Magyarországon eddig nem elérhető számlabiztosítás a telefon-, internet- vagy tévészámla kifizetését garantálja abban az esetben is, ha az ügyfél elveszti munkahelyét vagy tartósan betegállományba kényszerül. A szolgáltatás a cég 1,7 millió szerződéses mobil és 1,6 millió vezetékes telefon előfizetőjének áll rendelkezésére. Munkanélküliségi biztosítással az aktív lakosság csupán elenyésző hányada rendelkezik, miközben az aktív dolgozók túlnyomó részének nincs ilyen jellegű fedezete. A Telekom felmérése szerint az aktívan dolgozók közel háromnegyede érzi úgy, hogy az állásának elvesztése után problémát jelentene a mobilszámlájának kifizetése.

A biztosítási összeget közvetlenül a telefonszolgáltatónak fizeti a biztosító. A biztosítás akkor is fedezetet jelent az ügyfél számlájának rendezésére, ha a közös megegyezéssel megszűnő munkaviszony felbontásának oka nem nevesített. A konstrukció a munkanélküliség mellett az ügyfél baleset vagy betegség miatti, 60 napot meghaladó keresőképtelensége esetén is fedezi a szolgáltatások díjait.

A biztosított eldöntheti, hogy milyen megosztásban szeretné felhasználni a biztosító által térített összeget, akár a családon belül, vagy a szolgáltatások között megosztva azt. A konstrukció 6 hónapig, az ügyfél választásától függően havi tíz-, vagy tizenötezer forintos értékhatárig nyújt garanciát a kiválasztott szolgáltatások megőrzésére.

Az [origo] Média és Kommunikációs Szolgáltató Zrt. kizárólagos tulajdonosa a Magyar Telekom Nyrt.