Ingyen lehet játszani reklámokért cserébe

Ingyenes, böngészőben játszható videojátékokat kínál a gyengébb PC-vel rendelkezőknek a Square Enix stúdió új szolgáltatása. A CoreOnline.com nevű oldalon reklámok nézésével lehet értékes, játékkal tölthető perceket szerezni.

A Hitman: Blood Money című lopakodós akciójátékot és a Mini Ninjas gyerekjátékot futtathatják ingyenesen a böngészőben a Square Enix stúdió új netes szolgáltatását kipróbálók. A programokért nem kell fizetni - bár lehet - elég ha a játékos megnéz pár reklámot néha. A közeljövőben a kínálatba bekerül egy Tomb Raider játék is.

A reklámokat betöltő modul azonban nem fog finomkodni a játékosokkal: a program betöltésekor egy reklámot vetít majd le, és amikor az azért kapott idő elfogy, rögtön kiszakítja a játékost a programból, hogy újabb videót nézhessen meg. Minden percnyi megnézett reklámért húsz percnyi játékidő jár. Azaz egy hat óra alatt teljesíthető program végigjátszásáért cserébe 18 percnyi hirdetést kell végignézni. A furcsa üzleti modellnek talán egy előnye van: a játékos még jobban figyelhet arra, hogy ne hibázzon. Minden halál, minden feleslegesen felfedezett pályarész miatt újabb reklámokat kell megnézni. Aki nem akarja égigvárni a hirdetéseket, az perceket és fejezeteket is vásárolhat a játékokból.

Forrás: [origo]
A CoreOnline címlapja

A béta verzióban elérhető szolgáltatással hiába tettünk próbát. Többszor is megpróbáltuk betölteni a Hitman: Blood Money első pályáját, ám két alkalommal a böngésző megfagyásával ért véget a kísérlet, máskor pedig túlterheltség miatt nem volt elérhető a program. A CoreOnline egyelőre béta állapotban van, így a jövőben valószínűleg stabilizálják a szolgáltatást.