Kizárólag a Microsoft hálózatán mutatják be az egyik legújabb független brit vígjátékot.

A Microsoft a nappaliért folytatott harcban fokozatosan médiaközponttá alakítja népszerű játékkonzolját.  Az anyagi forrásokkal kevésbé rendelkező alkotók számára nagyszerű kitörési pont lehet az Xbox Live, ahelyett, hogy filmjeiket közvetlenül DVD-n jelentessék meg vagy éppen a Youtube-on tegyék közzé ingyenesen. Az Xbox 360 konzolhoz kapcsolódó online szolgáltatásokat felügyelő termékmenedzsere, Pav Bhardwaj úgy nyilatkozott, a bűnügybe keveredő képregénykiadó történetét feldolgozó Pulp című vígjáték nagyszerűen passzol majd a cég előfizetőinek ízléséhez és biztosan óriási siker lesz. A film egyelőre csak az Egyesült Királyságban érhető el, ám amennyiben a visszajelzések pozitívak a Microsoft az amerikai és egyéb hálózatokon is megjelenteti majd azt.

A filmpremierrel a Microsoft teljesen új irányba nyitott, a szoftvercégen kívül eddig a Hulu próbálkozott hasonlóval Japánban, ahol egy helyi filmet a mozibemutató előtt négy nappal tettek elérhetővé. A japán Hulu előfizetők azonban csak korlátozva férhettek hozzá a filmhez, csupán az első ezer látogató nézhette végig azt. A tartalomszolgáltatók között már korábban megjelent a trend, amely szerint saját gyártású sorozatokat készítenek, a Hulu a Battlegrounddal, a Netflix a Lilyhammerrel és nemrég a House of Cards-szal jelentkezett, a Google pedig a Youtube-on keresztül igyekszik exkluzív néznivalót kínálni. A jövő nagy bevételi forrása mindenképpen a tartalomszolgáltatás lesz, amelyben hatalmas előnyt jelenthetnek a jó minőségű és kizárolagos forgalmazási jogú filmek. A Microsoft nyilatkozata szerint amennyiben az akció sikeres lesz a jövőben további filmek kizárólagos forgalmazásán is elgondolkodnak, erősítve pozíciójukat a tartalomszolgáltatásban.