Animációban jelentek meg az új Nexusok

2014.10.15. 14:45

Bármelyik pillanatban bejelentheti a Google legújabb termékeit. Sajtóinformációk szerint nem tartanak díszes rendezvényt, egy átlagos blogbejegyzésben mutatják be a Nexus okostelefont és táblagépet.

Egyre közeledik a Google második őszi bemutatója, erre utal, hogy megjelent három új Android-reklám. Az összes animációban a South Park kanadai szereplőihez hasonlító kis Android-figurák ugrálnak.

Ugyan nem hivatalos, de nagy valószínűséggel a Nexus 6 vagy X névre hallgató okostelefon látható a klipben. Ezt erősítik a Moto X mobilra hasonlító, lekerekített formák (a Google új okostelefonját a Motorola gyártja), illetve az új Android mobilszoftver navigációs ikonjai a kijelzőn.

A cég új mottója a minden felvétel végén elhangzó: "Be Together, Not The Same", vagyis: együtt, de nem egyformák lehet. A szlogen játékos formában fogalmazza meg, hogy 'Androidot mindenkinek, de nem ugyanolyan készüléken'.

A reklámokat Cristian Colocho Google+ felhasználó fedezte fel. A felvételekre kattintva egy mostanra már elérhetetlen oldalon kötött ki.

Egyre több meg nem erősített információ jelent meg azzal kapcsolatban, hogy a Google ma vagy holnap tartja nagy bejelentését. A Forbes úgy tudja, a cég eredetileg ma szerette volna megtartani rendezvényét, de az Android L finomhangolása miatt letettek róla. A nagy csinnadratta helyett állítólag egy blogbejegyzésben mutatják be az új Nexus okostelefont és táblagépet. Az új mobilszoftverről vicces videofelvételt tettek közzé, melyen a lehetséges elnevezések versengenek az 5.0 meghallgatáson:

A Nexus 9 tablet a kiszivárgott információk szerint már október 17-től, azaz most péntektől előrendelhető, hivatalosan november 3-án jelenik meg. A 16 gigabájtos készülék indulóára 399 dollár, azaz mintegy 100 ezer forint lehet, míg a 32 gigabájtos, LTE-támogatással ellátott verziót 499 dollárért (120 ezer forintért) vehetjük meg.

A csütörtöki Apple bemutató fényében úgy tűnik, a Google a mostani reklámokkal, illetve azzal, hogy nem hajlandó elhalasztani a bejelentést, emlékeztetni kívánja a felhasználókat: van más választásuk, nem csak az iPadet vehetik meg új tabletnek.