Nagyon teper az Apple, hogy a táblagépét is el tudja még adni a telefon és az okosóra mellett. Az új iPad-eladások ugyanis visszaestek, így meg kell mutatni, mire is jók ezek a gépek.

Az Apple legújabb reklámja az iPadet próbálja eladni. A cég legújabb táblagépe ugyanis nem fut olyan jól, mint a gyártó várta, sokan úgy látják, gyakorlatilag felesleges megvenni. A hirdetésből éppen ezért arra kereste a cupertinói cég a választ, hogy miért is érdemes beruházni az előző generációkhoz képest szerény újdonságot felvonultató, de mégis drága készülékre.

Megmondja az iPad, mikor ég oda a csirke

Megtudhatjuk például, hogy tabletek nem csak üzleti célokra használhatjuk - digitális aláírás a szerződések gyors szignózására, dinamikus kimutatások, diagramok a tárgyalásokon -, de a háztartásban is jó szolgáltatot tehetnek. Tanítják és lekötik a gyerekeket, receptekkel szolgálnak főzéshez, sőt a Siri virtuális asszisztens abban is segít, hogy 15 perc múlva ne felejtsük el kivenni a csirkét, ne égjen oda.

Maga az új marketingstratégia az egész tabletpiac számára tanulságos lehet. Viszont, hogy a reklám rábírja-e a felhasználókat, hogy iPad Air 2-t és iPad mini 3-t vásároljanak, csak később derül ki.

Az ugyanakkor jól látszik, hogy az új hatalmas iPhone és az Apple Watch mellett alig marad létjogosultsága a mobiloknál kicsit nagyobb iOS-gépnek. nem hiába akarnak az iskolákba is betörni velük. A Magyaroszágra lassan megérkező digitális oktatási reform komoly üzleti lehetőséget rejt magában.