Telemarketinggel zaklathatja ügyfeleit a PayPal, akár olyan telefonszámokon is,
melyekhez korábban nem fért hozzá a vállalat.
A cég július 1-től életbe lépő új felhasználói szerződése alapján reklámpartnerektől bekért számok is elérhetővé válnak a PayPal számára, a szóban forgó hirdetések pedig előre rögzített hangüzenetek vagy SMS-ek útját juthatnak el hozzánk.
A PayPal automatikusan életbe lépő szerződésfrissítése egy már meglévő passzust bővít, melynek értelmében a cég házon belül szabadon rendelkezik a felhasználók telefonszámaival.
Amennyiben elfogadjuk a szerződést, úgy a hozzáférési kör más vállalatokkal bővülhet ki.
Elkerülni a frissítést nem lehet, a PayPal amerikai felhasználói azonban még bízhatnak a Szövetségi Kommunikációs Felügyelet egy új szabályozásában, mely pont az ilyen agresszív kampányoknak szabna gátat. Erről június 18-án szavaz majd a szervezet.