Elérte hétvégén a kétszázadik települést is a Digitális Híd. A programsorozat célja, hogy a kistelepülések lakóinak megtanítsa, hogyan használják az internetet biztonságosan.

Eljuttatjuk a digitális képességeket a kistérségbe" - mondta Bánhegyi Zsófia, a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója a jubileumi hétvégén. A cég munkatársai önkéntesen, szabad idejükben vesznek részt a programokon. 

A Digitális Híd Kistelepüléseken rendezvények célja, hogy megtanítsa kicsiknek és nagyoknak egyaránt, hogy működik az internet, mire figyeljenek a felhasználók: legyen szó a személyes adatok védelméről, vagy az online fizetések biztonságáról.

A projekt még 2004-ben indult azzal a céllal, hogya háromezer főnél kisebb lakosságú települések lakóihoz közelebb vigye az internetet.

2009-ben új elemmel bővült a sorozat: a Digitális Híd Festen helyi tehetségek is bemutatkozhattak, lehetőségük nyílt az interneten való megjelenésre is.

Az Origót kiadó Origo Média és Kommunikációs Szolgáltató Zrt. kizárólagos tulajdonosa a Magyar Telekom Nyrt.