Csak reklámfogás volt a verekedős Tinder

nk20150218
Fiatalok hagyományörző verekedése a mexikói fenhatóság alatt lévő Zitalában: a helyi benszülöttek fontos tradíciója, amivel az asszonyaik megvédéséről emlékeznek meg az azték hódítók ellenében
Vágólapra másolva!
Többezer ember tenyere bizsergett a vágytól, hogy kipróbálhassa a verekedős Tinderként elhíresült Rumblrt. Azonban beigazolódott, amitől többen is tartottak: az app nem létezik, csak egy víruskampány része volt.
Vágólapra másolva!

Az elmúlt napokban a Rumblr nevű alkalmazástól volt hangos az internet, ami a Tinderhez hasonlóan egy társkereső app lett volna, kicsit agresszívabb verzióban.

A felhasználók nem életük szerelmét kereshették volna vele, hanem a leginkább irritáló embert, akit szívesen hívnának ki egy kis verekedésre. Ha a kiválasztott viszonozta az érdeklődést, akkor gyors egyeztetés után jöhetett volna az agyabugya.

Így festett volna a bunyós Tinder Forrás: Rumblr

Az ötletet rengetegen találták vonzónak:

a bétára ugyancsak kétezer embert engedtek volna be, több mint 78 ezren jelentkeztek rá a weboldalon. Ennek indulását november 9-re tervezték a fejlesztők, ám app helyett csak egy közlemény érkezett, a von Hughes nevű kreatív ügynökségtől.

Kiderült: a Rumblr csak egy víruskampány volt,

a kezdő ügynökség így próbálta felhívni magára a figyelmet. A közleményt immár a von Hughes nevében adták ki, és hivatalosan is bejelentették, hogy valójában semmi közük nincs a verekedéshez, csak a portfólió bővítés volt a cél.

Bár a dolog eleve egy rossz viccnek tűnt, a marketingesek rendkívül hiteles kommunikációval hitették el mindenkivel, hogy valóban létezik az app.

Még a legnagyobb oldalakat is becsapták:

a New York Daily News-nak adott interjúban rejtélyes befektetőkről meséltek, videóinterjúkat vállaltak el, és minden apró részletet kidolgoztak, amitől hitelesnek tűnhetett a dolog. Többek közt a képernyőmentésnek tűnő látványterveket és a saját weboldalt is.