A Facebook lesz az új pénzgyűjtő portál

facebook mobil európa megfigyelés
Ha egy cég valóban új vevőket akar elérni a Facebookon, már szívesebben fizet érte, mint néhány éve
Vágólapra másolva!
Már teszteli Fundraisers nevű szolgáltatását a Facebook, ezzel a nonprofit szervezetek gyűjthetnek pénzt különféle célokra. A tervek szerint jóval egyszerűbb lesz használni, mint az olyan közösségi finanszírozó oldalakat, mint a Kickstarter, és az IndieGogo.
Vágólapra másolva!

A közösségi finanszírozásra is szemet vetett a Facebook: a cég már teszteli Fundraisers nevű szolgáltatását, amivel

nonprofit szerevezetek indíthatnak saját kampányt a közösségi oldalon belül.

A projekt leírásába kedvcsináló videót is lehet majd tenni, a kész kampányt pedig egyenesen a hírfolyamba továbbíthatjuk.

A támogatáshoz elég lesz megnyomni az Adományozás gombot, ez az oldalaknál és a posztoknál egyaránt megjelenik. Aki később szeretne adományozni, vagy csak érdeklődik a kampány iránt, feliratkozhat a frissítésekre.

A klímaváltozásra, és a jegesmedvék megmentésére is befizethetünk Forrás: Facebook

A felhasználók így olyan nemes ügyeket támogathatnak, mint például a természeti katasztrófák áldozatainak segítése, vagy eltűnt gyermekek keresése. A megosztásokkal pedig további önkéntesek, donorok és aktivisták toborzása a cél.