BlaBlaCarral érkeznek a Szigetre a fesztiválozók

2016.08.11. 13:35

Újabb együttműködést kötött egymást a Sziget Fesztivál és a BlaBlaCar, így már második alkalommal lett a telekocsi szolgáltatás a fesztivál partnere.

A BlaBlaCar a világ legnagyobb közösségi útmegosztó szolgáltatása, aminek 22 országban több mint 30 millió tagja van. Lényege, hogy a felhasználók a kiválaszott úticél után a költségeket kvázi szétdobják egymás között, így jóval olcsóbban tudnak egyik városból a másikba utazni.

Telekocsiznak a Szitizenek

A Sziget fesztiválra is így érkeznek a résztvevők: tavaly mintegy 4 ezer utat ajánlottak fel a platformon a rendezvény kezdetétől a végéig.

Az elmúlt 12 hónap jelentős növekedése alapján arra számít Európa egyik legsikeresebb startupja, hogy idén több mint 25 ezer "Szitizennek" segíthetnek a fesztiválra jutásban, majd haza - ez 60 százaékkal több, mint tavaly.

A BlaBlaCar ismét a Sziget Fesztivál hivatalos stratégiai partnere lettForrás: BlaBlaCar

A helyszínen egy 75 négyzetméteres sátorral is képviselteti magát a párizsi székhelyű cég. A Lounge-ban:

  • wifit, telefontöltési és pihenési lehetőséget biztosítanak,
  • segítenek megfelelő telekocsi utat találni hazafelé,
  • összekötik az idegeneket: a Telekocsi Szimulátorban 60 másodperc alatt ismerkedhetnek össze,
  • közelebb hozzá a fesztiválozókat: egymást örökítheti meg egy rajzon,
  • nyomtatott képeket készítenek ingyen #ShareTheRide hashtaggel Instagram és Twitter formátumban.

Sziget 2016: