Újabb együttműködést kötött egymást a Sziget Fesztivál és a BlaBlaCar, így már második alkalommal lett a telekocsi szolgáltatás a fesztivál partnere.
A BlaBlaCar a világ legnagyobb közösségi útmegosztó szolgáltatása, aminek 22 országban több mint 30 millió tagja van. Lényege, hogy a felhasználók a kiválaszott úticél után a költségeket kvázi szétdobják egymás között, így jóval olcsóbban tudnak egyik városból a másikba utazni.
Telekocsiznak a Szitizenek
A Sziget fesztiválra is így érkeznek a résztvevők: tavaly mintegy 4 ezer utat ajánlottak fel a platformon a rendezvény kezdetétől a végéig.
Az elmúlt 12 hónap jelentős növekedése alapján arra számít Európa egyik legsikeresebb startupja, hogy idén több mint 25 ezer "Szitizennek" segíthetnek a fesztiválra jutásban, majd haza - ez 60 százaékkal több, mint tavaly.

A helyszínen egy 75 négyzetméteres sátorral is képviselteti magát a párizsi székhelyű cég. A Lounge-ban:
- wifit, telefontöltési és pihenési lehetőséget biztosítanak,
- segítenek megfelelő telekocsi utat találni hazafelé,
- összekötik az idegeneket: a Telekocsi Szimulátorban 60 másodperc alatt ismerkedhetnek össze,
- közelebb hozzá a fesztiválozókat: egymást örökítheti meg egy rajzon,
- nyomtatott képeket készítenek ingyen #ShareTheRide hashtaggel Instagram és Twitter formátumban.