Megőrülünk majd az új LinkedIn értesítésektől

2016.12.09. 14:49

A Windows 10 felhasználók hamarosan új értesítésekkel találhatják magukat szembe.

A Microsoft felvásárolta a LinkedIn szakmai közösségi oldalt. A héten az Európai Bizottság is jóváhagyta az üzletet. Az akvizíció így a héten lezárult. Jeff Weiner marad a LinkedIn vezérigazgatója, s közvetlenül Satya Nadella, Microsoft-vezérnek fog jelenteni.

Ezzel pedig elkezdődik a világ legnagyobb és legértékesebb üzleti közösségi hálózatának integrálása.

"A LinkedIn közösségi hálóval, az Office 365 irodai szoftvercsomaggal, illetve a Dynamics ügyfélkapcsolati rendszerrel arra törekszünk, hogy minden egyes magánszemélyt és vállalatot teljeskörűen kiszolgáljunk" - fogalmazott Nadella. 

Node mit is jelent ez a gyakorlatban?

  • LinkedIn adatok és elérhetőségek a Microsoft Outlook névjegytárban és az Office szoftvercsomagban
  • LinkedIn értesítések a Windows 10 műveletközpontban
  • A Lindkedin felhasználók Word formátummá konvertálhatják önéletrajzukat, s azzal jelentkezhetnek állásajánlatokra a közösségi oldalon
  • A LinkedIn Learning online oktatási platformot (amelyet a Lynda.com korábbi felvásárlásával valósított meg a közösségi oldal) integrálják a Windows és Office 365 ökoszisztémába
  • Az üzleti hírfolyamot továbbfejlesztik, s integrálják egyebek közt az MSN.com híroldalára

A Windows 10 felhasználók eléggé meg fognak lepődni, amikor a LinkedIn értesítések felbukkannak. A LinkedInt használó többsége ugyanis - a fejvadászoktól, sales szakemberektől és ambíciózus munkakeresőktől eltekintve - nem látogat el minden nap a közösségi oldalra, hogy megnézze azt a pár üzenetet és jelölést, amit távollétében kapott.

Ha azonban valós időben kapunk róla értesítést, hogy egy újabb "idegen" kapcsolatot kezdeményez velünk, az akár idegesítő is lehet. Persze ki lehet majd kapcsolni ezt a funkciót, de a Microsoftnak óvatosan kell bánnia, hogyan fésüli össze meglévő rendszereit a LinkedInnel.

Főleg, hogy a cél az, a több mint 400 milliós üzleti felhasználói bázissal a redmondiak fel tudják venni a versenyt az SAP-val, Oracle-lel és Salesforce-szal. Nem hiába fizettek ki egy újabb közösségi oldalért 26,2 milliárd dollárt, azaz átszámítva 7258 milliárd forintot.