Epizódonként akár 3 millió dollárt is hajlandó lenne költeni a vállalat.

Már hónapok óta az a pletyka járja, hogy a Facebook saját videósorozatokkal kívánja lekötni a felhasználók figyelmét, a szolgáltatáson belül tartani a közönségét. A The Wall Street Journal (via Reuters) vasárnapi beszámolója alapján az első saját videós tartalmak a nyár végén válhatnak elérhetővé, azonban ezek a kis költségvetésű műsorok csak a kezdetet jelenthetik.

Mark ZuckerbergForrás: AFP/2017 Getty Images/Paul Marotta

Bennfentes hollywoodi források beszámolói alapján a Facebook most már nagy költségvetésű tévésorozatokban is gondolkodik, epizódonként állítólag akár 3 millió dollárt (olyan 830 millió forintot) is hajlandó lenne fizetni a prémium tartalmakért.

A hírek szerint a Facebook általánosságban véve a 13-34 éves korosztályt szeretné megszólítani a videós tartalmaival, de az igazi fókusz a 17-34 éves korosztályon van. A saját műsoraiban el kívánja kerülni a politikát, az aktuális hírek kommentálását, a meztelenséget, továbbá a káromkodást.

Bő egy hónappal ezelőtt az ESL bejelentette, hogy az e-sport iránt érdeklődők júniustól összesen 1500 órányi exkluzív játékközvetítést követhetnek a Facebookon.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!