Ha a Telenor feltöltőkártyás ügyfele volt, még visszakaphatja számát

2017.08.23. 14:55

Két fontos dátumra érdemes odafigyelni a Telenor azon ügyfeleinek, akik elmulasztották az adategyeztetést, de mégis szeretnék visszakapni a telefonszámukat vagy egyenlegüket.

A Telenor beszámolója szerint sikeres volt a feltöltőkártyás adategyeztetés: több mint 1 millióan végezték el ezt, így ezen ügyfelek kártyái gond nélkül működnek tovább. Néhányan azonban későn reagáltak, és azóta felvették a kapcsolatot a szolgáltatóval, hogy visszakérjék korábban használt telefonszámukat.

További cikkek a rovatból:

A Telenor ma bejelentette, hogy 2018. február 28-ig teljesítik az ilyen jellegű kéréseket, addig tehát mindenkinek vissza tudják állítani a korábbi telefonszámát akkor is, ha most elmulasztotta az adategyeztetést.

Akad azonban egy ennél égetőbb dátum is: ha a nem egyeztetett kártyánkon maradt még lebeszélhető egyenleg, akkor augusztus 31-ig egy új szerződés megkötésével még visszakaphatjuk, a telefonszámunkkal együtt. Ezt követően azonban az egyenleget már nem tudja majd visszaadni a Telenor. Az ügyintézésre a szolgáltató hivatalos oldalán, valamint személyesen is lehetőség van.

A Telenor emellett figyelmeztet arra is, hogy a mostani adategyeztetés nem egyszeri alkalom volt, hanem azt évente meg kell majd ismételni. Az egy év az előző adategyeztetés időpontjától, vagy új kártya vásárlása esetén annak időpontjától kezdve értendő.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!