Scuderia Ferrari autóin megjelent a Lenovo logója

2018.03.29. 14:09

A Scuderia Ferrarival kötött többéves együttműködést jelentett be a Lenovo a 2018-as Formula-1 világbajnokság első futamán Melbourne-ben.

A partnerség keretében Lenovo logókkal matricázták fel a Scuderia Ferrari 2018 F1 együléses autóját oldalsó szárnyán és elülső felfüggesztésén, és márkajelzéssel látták el a csapat egyenruháját és a pilótaruhák karját. A Lenovo ezen felül számos terméket - ThinkPad laptopokat és Miix táblagépeket - biztosít a Scuderia Ferrarinak a versenypályákon és a pályákon kívül egyaránt.

Rendkívüli örömmel tölt el bennünket, hogy a Scuderia Ferrarival való partnerség keretében egy olyan márkával dolgozhatunk együtt, amelyet mindamellett, hogy az egyik legikonikusabb nemzetközi márkaként tartanak számon, egyedülálló dizájn, teljesítmény és innováció jellemez.

Ezek az értékek a Lenovo számára is kulcsfontosságúak. A Forma-1 és a Ferrari márka nemzetközi platformjának együttese kiváló lehetőséget nyújt a Lenovo márka ismertségének világszintű növelésében" – mondta Gianfranco Lanci, a Lenovo Corporate elnöke és ügyvezető igazgatója.

Közép tájon, az oldalsó szárnyon a felirat.Forrás: RUDY CAREZZEVOLI PHOTOGRAPHER/Rudy Carezzevoli Photographer

A Lenovo logó először az SF71H együléses darabján jelent meg február 22-én az olaszországi Maranello-ban, a debütálásra pedig a Forma-1 szezonmegnyitóján, Melbourne-ben, az ausztrál nagydíjon került sor.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!