Igazság szerint talán még segíthet is a film eladásain a bűvészmutatvány.

A hollywoodi stúdiók időtlen idők óta harcolnak a filmjeiket az interneten megosztók ellen: általában a kalózoldalakat támadják, de az Egyesült Államokban éveken keresztül nagy divat volt a szimultán több ezer letöltő elleni, csoportos perek indítása is. Az utóbbiak általában sikertelenek voltak, hiszen a netszolgáltatók foggal-körömmel védték az ügyfeleik anonimitását, a legritkább esetben voltak hajlandóak megnevezni a warezolással vádolt előfizetőiket.

Forrás: Tuomas Puikkonen / Flickr

A Sony Pictures egyik munkatársa most igencsak kellemetlen helyzetbe került, ugyanis a Khali the Killer előzetese helyett véletlenül az egész filmet feltöltötte a YouTube-ra. Érthetetlen, hogy miként fordulhatott elő ilyen, ha másból nem, de a rendkívül hosszúra nyúlt feltöltési időből megneszelhette volna, hogy egy rövid trailer helyett a közel 90 perces filmet sikerült betallóznia.

Az aránylag jó hír, hogy nem egy mozis premier előtt álló filmről van szó, az 1 millió dollár körüli összegből készült krimi – dráma új trailere

a DVD-s és digitális megjelenését reklámozta volna.

Emellett a Khali the Killer jelenleg 3,5 / 10-es értékeléssel büszkélkedhet az IMDB-n, így nem valószínű, hogy a YouTube-on való 6+ órás elérhetősége nagyban befolyásolná az eladásokat.

Sőt: talán még segített is rajta a vicces közjáték, hiszen ingyen reklámot kapott egy olyan film, amivel egyébként nem foglalkozna a sajtó.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!