Egyelőre meglepően kevés információt kaptunk a héten bemutatkozott GeForce RTX videokártyák teljesítményéről. Első körben annyi derült ki, hogy bekapcsolt ray-tracing mellett a GeForce RTX 2080 Ti jelenleg 30-60 FPS közti sebességgel képes futtatni a Shadow of the Tomb Raidert, továbbá a Metro Exodus fejlesztői szintén bekapcsolt ray-tracing mellett mindhárom kártyán 1080p-s felbontást és 60 FPS-t céloznak. Ehhez egyébként eltérően fogják beállítani a sugárkövetés minőségét a termékeken, reflektálva a köztük lévő teljesítménybeli különbségekre.
Az NVIDIA most végre kiadott egy összehasonlító mérést a GeForce GTX 2080-ról. A gyári adatok szerint a termék nagy átlagban olyan 50 százalékkal gyorsabb a GeForce GTX 1080-nál, azonban ha a megszokott élsimítási eljárások helyett lehetőség nyílik az NVIDIA gépi tanulást használó DLSS élsimításának használatára, akkor ennél masszívan nagyobb mértékben nő a teljesítmény, akár meg is duplázódhat a képkockasebesség.
Ezt az jelenti, hogy a GeForce RTX 2080 számottevően, olyan 25 százalékkal gyorsabb a GeForce GTX 1080 Ti-nál, és számos nagyon új játékban is képes lesz 4K felbontásban 60+ képkocka / másodperces sebességgel renderelni.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!