Drámaian nőhet az átugorhatatlan hirdetések száma.

Folyamatosan kísérletezik a különféle hirdetési formátumokkal a YouTube, hogy maximalizálja a saját és a partnerei bevételét. Természetesen a nézőket bosszantó hirdetések kontraproduktívnak bizonyulhatnak, így például idén januártól a cég befejezte a 30 másodperces, átugorhatatlan hirdetések megjelenítését.

Forrás: NurPhoto/Jaap Arriens

Persze az elnyomhatatlan hirdetések ettől még nem váltak a múlttá, sőt: a YouTube bejelentette, hogy mostantól kezdve a mozgóképei monetizációjára jogosult összes tartalomkészítő aktiválhatja az ilyen reklámok megjelenítését a csatornáiban.

A YouTube jelenleg hat, tizenöt és húsz másodperces verziókban ad lehetőséget az átugorhatatlan reklámok megjelenítésére.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!