Ismét átszervezi a mobilos divízióját az LG, amely újra nyeregbe szeretne kerülni.

Az LG nagyon igyekezett az idei évben felkelteni az emberek figyelmét, és bár a G7 ThinQ, a V35 ThinQ és a V40 ThinQ mind kiváló okostelefonok, a siker és a nagy népszerűség megint elmaradt.

Az LG természetesen nem hajlandó bedobni a törölközőt, ehelyett ismét átszervezi a mobilos részlegét. A régóta nehézségekkel küszködő mobilos divíziót innentől kezdve az LG Home Entertainment elnöke vezeti tovább.

Brian Kwon igazi szakértője a megújulásnak, többek között neki köszönhető az LG TV-k, audioeszközök és PC-k sikere is.

Forrás: CNET

A mobilos részlegnek valóban csodára van szüksége, hiszen míg az LG otthoni és szórakoztató elektronikai részlege folyamatosan sikeresek és nyereségesek, addig a mobilos részleg állandóan veszteséges. A legutóbbi negyedévben az LG tévék és audiotermékek 290 millió dollár nyereséget hoztak, a mobilok 130 millió dollár veszteséget termeltek.

Az LG egy éve is átszervezte a vezetést és a stratégiát, és bár belső sikereket értek el a minőségbiztosításban és a fejlesztés hatékonyságában, ez nem volt elég a valódi sikerhez.

Világszinten az LG a hét legnagyobb gyártó listájára sem fér fel, de Amerikában a harmadik legkedveltebb.