Sajnos nem sikerült tökéletesre a Microsoft áprilisi hibajavító keddje, ezúttal a Windows 7 és Windows 8.1-et használók panaszkodnak, hogy a KB4493472, KB4493448 és KB4493435 jelzésű javítások súlyos üzemzavart okoztak: a telepítésük óta vagy nem tudnak bejelentkezni a felhasználói fiókjaikba, vagy nagyon hosszú időt vesz igénybe a procedúra.
A jelek szerint a harmadik felektől származó biztonsági szoftverekkel ütköznek össze valamiért a frissítések. A Sophos és az Avast is megerősítette, hogy egyes termékeik esetén fennállhat a probléma, konkrétan a Sophos Antivirus, az Avast for Business, továbbá az Avast Cloud Care programokat használó ügyfelek találkozhatnak vele.
A gond megoldásáig azt ajánlják a cégek, hogy az érintett felhasználók
Hírünk írásáig a Microsoft nem kommentálta a problémát.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!