Megint nagyot ment az Activision

2019.01.02. 16:06

Soha ki nem találná, hogy mit árul egy dollárért a legújabb Call of Dutyhoz.

A régen nagy tiszteletnek örvendett Activision az elmúlt bő egy évtizedben gyökeresen megváltozott, minimális túlzással már régóta csak Call of Duty játékok sorozatgyártásával foglalkozik, ezen kívül a Destiny az egyetlen nagy költségvetésű szériája. Szinte minden egyéb terméke alacsony költségvetésű és kockázatmentes, újabban látszólag a népszerű klasszikusok remasterelésére hajtott rá a kiadó.

Call of Duty: Black Ops 4Forrás: Activision

Pusztán anyagi szempontból persze védhető az Activision működése, csak mikrotranzakciókból már bő 4 milliárd dollár bevételt szerez évente. A vállalat nyilván szeretné még tovább növelni a mikrotranzakciós bevételét, és most magához képest is nagyot ment:

elkezdett célzópöttyöt árulni a Call of Duty: Black Ops 4 boltjában.

A klasszikus célkereszteknél egy picival pontosabb célzást lehetővé tevő Open Dot teljes áron 1 dollár értékű COD pontba kerül, azonban a vállalat pár napra nagylelkűen leárazta 50 centre a potenciálisan versenyelőnyt kínáló extrát.

Egy dollárnak megfelelő COD pontba kerül a célzópötty (Call of Duty: Black Ops 4)Forrás: Guru3D

Az Activision befektetői egyébként nincsenek megelégedve a Black Ops 4 pénzügyi teljesítményével: a részvények árának 9 százalékos csökkenését előidéző papíreladási hullámmal tiltakoztak, mikor kiderült, hogy a forgalmazásának első három napjában csupán 500 millió dollár (141 milliárd forint) bevételt termelt játék.

TOVÁBBI CIKKEK A ROVATBÓL

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!