Az amerikai háztartások harmadában már van okoshangszóró

Vágólapra másolva!
Újabb jelentés mondta ki, hogy az amerikai fogyasztói piacon slágertermékké váltak az okoshangszórók.
Vágólapra másolva!

Az okoshangszórók igazi slágertermékké váltak, bár tény, hogy a nyelvi támogatások hiánya miatt leginkább csak az angol nyelvű területeken, és legfőképp Amerikában.

A CTA legutóbbi tanulmánya szerint mindenesetre az amerikai háztartások igazából harmadában (31 százalék) már van okoshangszóró. Ez hatalmas előrelépés 2016-hoz mérten, akkor még csak 8 százalék volt az arány. Ez a második év közel 100 százalékos emelkedéssel.

Forrás: Danamic

Várhatóan a trend tovább folytatódik, sokan vesznek majd először okoshangszórót, de a meglévő felhasználók is vásárolnak majd újabbakat.

A népszerűsége nagyobb ezeknek a termékeknek, mint a viselhető eszközöknek és a táblagépeknek. Ennek ellenére Amerikában a prémium okosórák és fitneszes karkötők is nagyon kedveltek. Szintén felkapott termékek manapság a vezeték nélküli fülhallgatók.