Gyerekeknek segíthetnek a taxisappal utazók

2019.07.01. 16:06

Folyamatos partnerségre lépett a Taxim és az UNICEF Magyarország.

A jövőben a gyerekek oktatását, egészségügyi ellátását vagy épp tiszta ivóvízhez jutását is segíthetjük világszerte, miután megállapodást kötött egymással az UNICEF Magyarország ENSZ Gyermekalapja és az innovatív utazási szolgáltatásairól ismert magyar startup, a Taxim. A kezdeményezés mögött számos ismert személyiség sorakozott föl, többek között Mihalik Enikő, Kajdi Csaba, és Dzsudzsák Balázs.

Forrás: Taxim

Mostantól az UNICEF-nek gyűjthet adományt, aki az innovatív magyar taxis appal utazik. A rendszer lényege, hogy minden utazásunk után lehetőségünk van a viteldíj összegén felül további 1 százalékot, mint adományt felajánlani, amelyhez a szolgáltató további 1 százalékot ajánl fel, hogy az UNICEF Magyarország munkáját támogassa. A donáció rendkívül egyszerűen, egy gombnyomással megvalósítható.

A hazai és az egész európai piacon teljesen egyedülálló adományozás a hosszú távú megállapodásnak köszönhetően nemcsak egy rövid kampányidőszak alatt,

hanem állandó jelleggel működik.

A startup tehát a sok kicsi sokra megy elvét alkalmazva támogatja a szervezetet, vagyis az utasoknak szinte semmibe sem kerül a támogatás, a nap végére mégis szép összeg gyűlhet össze ahhoz, hogy a világ egy kicsit jobb hely legyen.

A magyar hátterű, de a nemzetközi terjeszkedést már előkészítő startup szolgáltatásai gyorsan népszerűek lettek az utazók körében. A cég árgaranciát vállal, vagyis az utas biztonságban érezheti magát a nem várt, irreális mértékű fuvardíjakkal szemben. Az app segítségével egy pillanat alatt láthatjuk a becsült érkezési időt és a preferenciák menüpontban például a csendes üzemmód kiválasztásával előre kérhetjük a zene kikapcsolását, illetve a teljesen zavartalan utazást.

A Taxim szeretne megfelelni a választott szlogenének: „Taxim, ami csak rólad szól". Az app ugyanis arra is képes, hogy a kedvenc beállításaink elmentésével egy úgynevezett preferencialistát állítson össze (például csendes mód, klíma, ajtónyitás), így a következő utazásunkkor a sofőrünk már ismerni fogja a szokásainkat, így lehet minden egyes utazás kényelmes és személyre szabott.

A fenti kényelmi megoldások miatt az utasok rövid idő alatt megkedvelték a gyorsan terjeszkedő szolgáltatót, amely egyre népszerűbb a sofőrök körében is, mivel a vetélytársaknál jóval kedvezőbb feltételekkel szervezhető vele az utazás. A globális szereplők által használt 20-25 százalékos komissziós díjjal szemben a Taxim mindössze 10-15 százalékot kér a szolgáltatásért, vagyis jóval több pénz marad a munkát ténylegesen elvégzők zsebében.

TOVÁBBI CIKKEK A ROVATBÓL

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!