Játékfejlesztő stúdiókat venne a Sony

2019.07.04. 18:06

Részben a Microsoft akvizícióhulláma aggaszthatja a céget.

Kissé szubjektív a topik, de mostanra nyugodtan kijelenthető, hogy a konzolháború aktuális felvonását a Sony nyerte, hiszen a PlayStation 4-re jóval több nagy sikert aratott exkluzív játék érkezett, mint az Xbox One-ra. Emellett az elemzők szerint a japánok konzoljából idén januárig 91 millió talált gazdára, szemben a 41 millió Xbox One-nal.

The Last of UsForrás: Sony

A Microsoft mostanra észbe kapott, és mindent elkövet annak érdekében, hogy a jövő év végén érkező, következő generációs konzolok piacra dobása után ne ismételje meg önmagát a történelem.

Ennek érdekében az elmúlt egy évben nyitott egy teljesen új fejlesztőcéget, továbbá felvásárolta

  • a Ninja Theory (DmC:Devil May Cry, Hellblade: Senua's Sacrifice),
  • a Playground Games (Forza Horizon),
  • az Undead Labs (State of Decay),
  • a Compulsion Games (We Happy Few),
  • az Obsidian Entertainment (The Outer Worlds, Fallout: New Vegas, Pillars of Eternity),
  • az inXile Entertainment (Wasteland),
  • továbbá a Double Fine (Psychonauts)

fejlesztőcégeket.

Kétség sem férhet hozzá, hogy a jövőben a Microsoft komolyan veszi majd a PlayStationre nem elérhető játékok fejlesztését.

Részben a Microsoft manőverezése, részben pedig a PlayStation Now játékstreamelő konkurenciájának az erősödésére miatt a Sony közölte, hogy újból nyitott a nagy potenciállal rendelkező fejlesztőcégek felvásárlására, azaz erősítené a többek közt

  • a Naughty Dog (Uncharted, The Last of Us),
  • a Guerrilla Games (Horizon Zero Dawn),
  • a Media Molecule (LittleBigPlanet),
  • és a Sucker Punch (InFamous)

négyesből álló repertoárját.

TOVÁBBI CIKKEK A ROVATBÓL

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!