Aszimmetrikus hadviseléssel dobbantanának a fejlesztők.

Az óriási sikert aratott Doom reboot után november 22-én megjelenik a Doom Eternal, amely alapvetően az elődjének a játékélményét kívánja nyújtani, de persze a fejlesztők minden téren próbáltak javítani a recepten, például újabb módokon tették lehetővé a pályákon való vertikális mozgást. A Mars helyett a Földön játszódó Eternalról a hétvégi QuakeCon rajongói összejövetelen is beszéltek egy kicsit az id Software illetékesei, a legnagyobb újdonságot a Battlemode jelentette.

Doom EternalForrás: id Software / Bethesda

A Battlemode egy aszimmetrikus multiplayer mód, amelyben az egyik játékos a Doomslayert alakítja, két másik játékos pedig szörnyeket irányít, ők egy csapatban dolgoznak. Sejthetően a Doomslayernek meg kell ölnie mindkét szörnyet, míg a szörnyeknek egymással együttműködve le kell vadászniuk az ellenfelüket.

Az egyik szörny megölése után a Doomslayerrel játszó jobban teszi, ha gyorsan végez a másik ellenfelével is, hiszen a láb alól eltett játékos egy idő után fele életerővel respawnol a pályára.

A meccsek öt menetből állnak, a Doom Eternal elérhetővé válásakor hat Battlemode-hoz tervezett pálya lesz elérhető, a játékosok pedig ötféle szörny (Arch-vile, Mancubus, Marauder, Pain Elemental, Revenant) közül választhatnak. Mindegyik egyedi képességekkel rendelkezik, így eltérő játékstílust, együttműködési stratégiákat igényelnek.

Az id Software szerint a Battlemode igazi adrenalinpumpáló élmény, az egyjátékos kampányban látott tempót próbálják vele átültetni a többjátékos módba.

A multiplayerben való innovációra elég nagy szükség van, hiszen a 2016-os Doom többjátékos részét a gamerek többsége gyorsan elfelejtette, még ha nem volt rossz.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!