Egyre több lesz az appon belüli, idegesítő hirdetés

2019.08.08. 19:49

6 éven belül 226 milliárd dollárt ér majd az appon belüli hirdetésekkel foglalkozó piac.

Bár a felhasználók számára a mobilos appokon belül megjelenő reklámok nagyon zavaróak, a fejlesztők számára legalább ennyire jövedelmezőek.

A Grand View Research elemzői szerint a helyzet sajnos nem lesz jobb, az appokon belül még több lesz az idegesítő reklám. Az in-app reklámokkal foglalkozó piac ugyanis 6 éven belül már több mint 226,4 milliárd dollárt ér majd.

Forrás: MarTech Today

Mivel bizonyos ágazatokban nagy igény mutatkozok ezekre a reklámokra, ezért éves szinten 19,4 százalékos fejlődés lesz megfigyelhető a piacon. Főként olyan alkalmazásokban lesz több reklám, amelyek a kereskedelemmel, oktatással és szórakoztatással kapcsolatosak.

2025-ig az appon belüli reklámok terén a legmeghatározóbb platform az Android lesz, az elemzők szerint azért, mert egyre többen vesznek inkább androidos mobilt.