A Puma is belép az okosórák piacára

2019.09.06. 14:08

Elsősorban atlétáknak szánja a pehelykönnyű termékét.

A jelek szerint a divatmárkák után lassan a sportmárkák is belépnek az okosórák piacára, a IFA-kiállításon bemutatkozott a Puma első ilyen terméke. A Fossil által tervezett Puma Sport Connected legnagyobb érdekességét és vonzerejét a súlya jelenti: csupán 28 grammot nyom, így a viselőik pillanatok alatt elfelejthetik, hogy egyáltalán a csuklójukon van.

Puma Sport ConnectedForrás: Puma

Ettől eltekintve nem egy világmegváltó szerkezet: a Google Wear OS rendszert futtatja, a kör formájú AMOLED kijelzője 1,19 hüvelykes és 328 PPI felbontású, a beépített NFC-nek köszönhetően pedig érintés nélküli fizetésre is alkalmas. Az elvárhatónak megfelelően a meghajtásáról már a Qualcomm Snapdragon Wear 3100 rendszerlapka gondoskodik, 512 MB memória és 4 GB háttértár mellett.

A Puma szerint az okosóra olyan 24 órás akkus üzemidőt kínál, 30 méterig vízálló, 44 mm méretű és 16 mm-es szíjat használ. Természetesen található benne pulzusszámmérő, képes követni a népszerű sportolási aktivitásokat, plusz támogatja a Wear OS esetében megszokott összes funkciót.

A Puma Sport Connected novemberben kerül majd piacra, az ajánlott fogyasztói ára 275 dollár, olyan nettó 82 ezer forint lesz.

TOVÁBBI CIKKEK A ROVATBÓL

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!