Ennél jobban már csak a harmadik rész bejelentésének örülnénk.

Minden videojátékban akadnak fura bugok, azonban nagyon ritkán fordul elő, hogy tíz évvel a kiadásuk után kerüljenek beléjük újabbak. A Half-Life 2 a szabályt erősítő kivétel, a Valve-nak sikerült belecsempészni egy hibát a Steam egy 2014-es frissítésekor: a Source motort használó játékok új disztribúciós rendszerbe való átmozgatása után a játékban lévő karakterek nem voltak képesek többé pislogni. Szerencsére a szkriptelt átvezető jelenetekben a főbb karakterek továbbra is le tudták hunyni a szemhéjaikat, ami limitálta a hiba horrorfaktorát.

Half-Life 2: Episode OneForrás: Valve

A probléma a Half-Life 2 alapjátékot, az Episode One és az Episode Two különálló kiegészítőket, a Half-Life 2: Lost Coast demót, és a Half-Life: Source-t érintette. A játékosok elég gyorsan felhívták a figyelmet a problémára, azonban a Valve illetékesei csak most jutottak el odáig, hogy kiadjanak egy javítást.

Ha pedig már úgy is nekiálltak dolgozni, akkor a friss javításban visszaállították a combine katonák hiányzó hangjait, a SteamVR nem indul majd el a beállítómenübe való belépéskor, és a játék mentésekor előjövő akadást is megszüntették.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!