Csúszik a Vampire Bloodlines 2 kiadása

2019.10.17. 08:07

Nem akarják megismételni az első rész hibáit a fejlesztők.

Idén március 21-én valóra vált az idősebb számítógépes játékosok egy részének régi álma, a Paradox Interactive bejelentette a kultklasszikus Vampire: The Masquerade – Bloodlines második részét. A Deus Exekhez hasonlóan félig-meddig nyílt világú akció-szerepjátékot fejlesztő Hardsuit Labs mögött ráadásul ugyanazok a kulcsfigurák állnak, akik az első játékot is készítették.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2Forrás: Hardsuit Labs / Paradox Interactive

A javarészt vámpírklánok politizálásáról szóló, 2004-ben megjelent Vampire: The Masquerade – Bloodlines nem véletlenül gyűjtött magának fanatikus rajongókat: a rendkívül egyedi világa és hangulata, az erős írása, továbbá a következményekkel járó döntései sokakban mély nyomokat hagytak.

Sajnos akadt egy apró bökkenő a játékkal: a fejlesztők nem kaptak elég időt az elkészítésére, ráadásul a Half-Life 2-t hajtó Source motor egy korai és kiforratlan verziójával kellett dolgozniuk, így a komplett játék egy bughalmaz lett.

A rajongóknak alsó hangon tíz évükbe tellett, mire egy orbitális méretű közösségi javítással sikerült nagyjából rendbe tenniük.

A Hardsuit Lab szerdán bejelentette, hogy nem akarnak történelmet ismételni, így elhalasztották 2020 első negyedévéről a folytatás megjelenését, hogy sikerüljön korrekt állapotban kiadni. Új várható kiadási időponttal nem szolgált a cég, de a tervek szerint valamikor a jövő év folyamán mindenképp megjelenik a várva-várt cím, PC mellett ezúttal PlayStation 4 és Xbox One platformokra is.

TOVÁBBI CIKKEK A ROVATBÓL

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!