Semmilyen jelszót, PIN-t vagy mintát nem fogad el a szoftver.

A mobilgyártók mindig hangsúlyozzák, hogy a telefonjaik frissítéseinek tesztelői programjaiba csak a saját felelősségükre lépjenek be a felhasználók, hiszen a béta szoftverek akár súlyos hibákat is tartalmazhatnak. Ezt most a Samsung Galaxy S10-zel rendelkező egyes felhasználók a saját bőrükön tapasztalhatták meg, az Android 10 rendszer és a One UI 2.0 kezelőfelület legújabb bétája kizárta őket a mobiljaikról.

Samsung Galaxy S10+Forrás: Origo

A problémát az jelenti, hogy a készülék újraindítása után sem jelszóval, sem PIN-nel, sem pedig mintával nem tudják feloldani a záróképernyőt, egyszerűen nem fogadja el azokat a mobil. Akik korábban hozzápárosították a telefonjukat a Samsung Find My Mobile szolgáltatáshoz, azok képesek törölni a meglévő hitelesítési információkat az S10-esükről, így fel tudják oldani azt. A másik opció a hard reset elvégzése, hiszen az is törli a mentett adatokat a telefon háttértáráról.

Viszont ezeket a lehetőségeket választva védelem nélkül marad a záróképernyő, hiszen a felhasználók hiába állítanak be új PIN-t vagy mintát, a bugos szoftver azt sem fogja felismerni.

Az érintett felhasználók szerencsére vissza tudnak állni a Smart Switch számítógépes alkalmazáson keresztül a készülék stabil, Android 9 Pie rendszerű szoftverére.

Frissítés: a Samsung kiadott egy gyorsjavítást a béta szoftverhez, ami a remények szerint megszünteti a problémát.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!