Ez azt jelzi, hogy évről évre egyre többen választják a karácsonyi jókívánságokhoz is az okostelefonjukon vagy tabletjükön a különféle internetes üzenetküldési formákat, mint például az elektronikus levél, a chat és a közösségi oldalakon elhelyezett posztok.
Mindhárom ünnepnapon nagyobb volt a forgalom, mint az átlag hétköznapokon, de 25-én és 26-án mobilneteztek a legtöbbet az ügyfelek.
Az internetes üzenetküldés mellett még mindig sokan választják a hagyományos SMS formátumot a karácsonyi jókívánságok eljuttatásához, bár számuk évente kb. 5-15%-kal csökken. Míg 2017-ben 6,3 millió, 2018-ban pedig 6 millió SMS üzenetet küldtek a Telekom ügyfelek rokonaiknak, ismerőseiknek az ünnepek alatt, addig az idén alig több mint 5,1 milliót.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!