E-mailben is jöhet a pótdíjfizetési emlékeztető

BKK, digitális bérletrendszer, tömegközlekedés, ellenőrzés
Budapest, 2017. július 18. Utas új elektronikus bérletét ellenőrzi a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) jegyellenőre Budapesten, a Deák téri metrómegállóban 2017. július 18-án. A napokban elindította a BKK az online jegy- és bérletvásárlási felületet, amelyre a vásárlóknak minden nap be kell majd lépniük. Először teljes árú és tanuló, félhavi és havi Budapest-bérletek, 24, 72 órás és hetijegy vásárlására lesz lehetőség. MTI Fotó: Balogh Zoltán
Vágólapra másolva!
Az interneten is rendezni lehet majd a BKK felé a tartozást.
Vágólapra másolva!

Automatizált, e-mailes emlékeztetőrendszert vezet be a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) azoknak az utasoknak, akiket a fővárosi közösségi közlekedés használata során pótdíj fizetésére köteleztek az ellenőrök, közölte a BKK hétfőn az MTI-vel.

A kép csak illusztráció Forrás: MTI/Balogh Zoltán

A tájékoztatás szerint akik adatfelvételkor önkéntesen megadták e-mailes elérhetőségüket, azokat a BKK – a pótdíjazási folyamat lezárultáig – folyamatosan tájékoztatja fennálló tartozásuk rendezésének optimális módjáról, a befizetéssel kapcsolatos lehetőségekről, továbbá hamarosan online befizetésre is lehetőséget ad majd.

A szolgáltatás bevezetésétől a társaság azt várja, hogy elősegíti a pótdíjak időbeni, 30 napon belül történő beérkezését.

Az úgynevezett pótdíjasszisztens a befizetési határidők figyelembevételével három alkalommal küld üzenetet az ügyfeleknek: az adatfelvétel után azonnal értesíti az utast a kedvezményes befizetési lehetőségekről, a pótdíjazást követő 15. napon a rendszer újra levelet küld, amelyben figyelmezteti az utast arra, hogy 30 nap után emelkedni fog a pótdíj, emellett a 28. napon is kap egy figyelmeztetést az ügyfél.

A pótdíjazással kapcsolatos általános információk megismerhetők a bkk.hu/potdij weblapon.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!