Egyedibbé válhatnak az Ubisoft játékai

2020.01.20. 18:06

Nem fogja ráerőszakolni a fejlesztőkre a nyílt világú formuláját.

A nagy költségvetésű játékokkal szórakozó gamerek nagyon jól tudják, hogy az elmúlt olyan egy évtizedben az Ubisoft nyílt világú játékai rendkívül hasonlítottak egymásra a játékmenetük szempontjából. Ez nem véletlenül volt így, a vállalat központilag kidolgozta az Ubisoft-formulaként elhíresült játékmechanikákat és dizájnfilozófiát, és ezt kellett adaptálnia az összes fejlesztőnek.

Far Cry 5Forrás: Ubisoft

Ezért van az, hogy például az Assassin's Creed sok tekintetben nagyon hasonló a Far Cry-hoz, az egyes játékokban feltűnt újítások pedig

rendre megjelentek a kiadó későbbi címeiben is.

Az Ubisoft-formula általánosságban véve jól működik, azonban mostanra rendkívül kifáradt a túlságosan gyakori használata miatt, és a kiadó vezetése jókora részt ezt okolja a The Division 2 és a Ghost Recon Breakpoint rossz eladásaiért.

A VGC beszámolója alapján a probléma megoldása érdekében jelentős átszervezések kezdődtek az Ubisoft-formulát kitalált, időnként frissített, és főleg sulykolt csapatban. Ennek az a célja, hogy a különböző játékszériákon dolgozók hatékonyabban megoszthassák egymással a tudásukat, ám ennek ellenére sokkal szabadabban dolgozhassanak, így végső soron színesebbé és egyedibbé váljanak az Ubisoft játéksorozatai,

ne feltűnően egy kaptafára készüljenek.

TOVÁBBI CIKKEK A ROVATBÓL

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!