Nagyban megnőtt a home office-ban dolgozók száma, ami átmeneti zavarokat okozott a hálózatok működésében.

Az utóbbi napok jelentései szerint mindegyik nagy brit mobilszolgáltató komoly nehézségekkel küzd, ami szolgáltatáskiesések formájában mutatkozott meg. Mindez annak a következménye, hogy britek milliói kezdtek el otthonról dolgozni, mert így próbálják minimalizálni a közösségi érintkezést, és ezzel lassítani a koronavírusjárvány terjedését.

Forrás: Peak FM

A home office-ban dolgozók számának éles növekedése miatt az EE, a Vodafone, az O2 és a 3 mind-mind hibákat tapasztaltak azután, hogy Boris Johnson azt javasolta, kerüljék az emberek a nyilvános munkavégzést.

A szolgáltatók hivatalos állásfoglalása szerint nem a távmunka miatt adódtak szolgáltatáskiesések, szerintük az O2-nál adódtak kapcsolati problémák. Az O2 annyit ígért, hogy folyamatosan tájékoztatja az embereket a hálózat javításáról.