Védelmező szimbólumokat, a mikrobaellenes tulajdonság miatt pedig aranyat és ezüstöt használ a cég.

Az orosz Caviartól már megszokhattuk a hajmeresztő luxusmobilokat, amelyekből általában csak kevés készül, testre szabva, drágakövekkel. A legújabb széria a koronavírusra jelent választ a Caviar részéről, és az ezüst, valamint az arany mikrobaellenes hatásaira alapoz, ezen felül pedig a világ számos részén ismert védelmező szimbólumokat is használ.

Forrás: Caviar

A 18 karátos aranyból készült szimbólumokat sterling ezüst készülékházba építették. Az új modellek mindegyikéből csupán 99 darab készül, a vételárak pedig a 64 GB-os iPhone 11 Pro esetében 5300 dollártól indulnak. Az arany mennyiségétől függően változik az ár.

Ilyen mobillal persze még senki nem lesz biztonságban, de a Caviar ezúttal is szokásos módon próbálja kihasználni az éppen aktuális beszédtémákat, történéseket.