Ugyan ezt tényszerűen nem tudjuk igazolni, de az elmúlt időszakban mintha növekedett volna a YouTube-os videókat megszakító reklámok mennyisége, ráadásul mobilokon a reklámmentesítést (is) kínáló Premium-előfizetéssel való folyamatos nyaggatást sem képes befejezni a videomegosztó.
Akármi is legyen a helyzet, mostantól garantáltan több reklámot kell majd elviselniük a nézőknek, masszívan több videót fognak majd félúton félbeszakítani a hirdetések. Ennek oka, hogy a YouTube eddig csak a legalább tíz perces videóknál engedélyezte a lejátszási idő felénél beszúrt reklámokat, azonban
most levitte nyolc percre a minimumot.
Szerencsére a YouTube több lehetőséget is adott a videók készítőinek a félutas reklámok kapcsán: univerzálisan bekapcsolhatják vagy kikapcsolhatják ezeket, továbbá szelektíven is eldönthetik, hogy melyik videóikban jelenjenek meg.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!