Hűtőre, mosógépre és légkondicionálóra is felkerül a brandje.

Jelentős üzleti potenciál van a közismert vállalatok neveinek licencdíj ellenében való kölcsönvételében, többek közt a Nokia után a Lenovo tulajdonában lévő Motorola is elkezdte mások holmijaihoz adni a nevét. A leánycég India legnagyobb online piacterével partnerségre lépve már nem csak televíziókon hajlandó engedélyezni a márkajelzésének használatát, de az háztartási eszközökön is megtalálható lesz logója.

Tévé után mosógéphez, hűtőhöz és légkondicionálóhoz adta a nevét a MotorolaForrás: Motorola India / Twitter

A Flipkart bejelentése szerint hűtőre, mosógépre, továbbá légkondicionálóra kerül rá a Motorola neve, emellett pedig új tévéket is piacra dob a brand használatával. Nem világos, hogy ténylegesen ki tervezte és gyártja az újdonságokat (nincs kizárva, hogy mindegyik mögött másik gyártó áll), de elméletileg prémium kategóriás, mobilappon keresztül is beállítgatható megoldásokról van szó, így előreláthatóan rombolni nem fogják a márkanevet.

Nem tűnik valószínűnek, hogy a most bejelentett termékek kaphatóak lesznek Indián kívül, de a Motorola persze találhat magának más partnereket az egyéb piacok ellátására, amennyiben lát rációt a nevének licencelésében.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!