Tovább kell várni az idei év talán legfontosabb játékára, immáron harmadszorra is elhalasztotta a Cyberpunk 2077 megjelenését a CD Projekt. Az eredeti tervek szerint áprilisban kellett volna megjelennie, azonban elsőként szeptemberre, másodszorra novemberre, most pedig 2020. december 10-re csúszott a kiadása.
A lengyel fejlesztőcég tájékoztatása szerint a problémát az jelenti, hogy párhuzamosan kilenc platformra válik majd elérhetővé a játék, PC, Google Stadia és GeForce Now mellett a jelenlegi és a következő generációs konzolokra is jön, ez pedig óriási terhet jelent a fejlesztők és a tesztelők számára.
Ettől függetlenül némileg rejtve, de a bejelentésben benne van a halasztás konkrét oka is: ugyan a játék hetekkel ezelőtt aranylemezre kerülhetett, azonban a jelek szerint a tényleges kiadását egy megfelelő minőségű, már a kiadásakor azonnal elérhető javításhoz kötötte a Sony és/vagy a Microsoft. Ez a patch bukott meg a tesztelésen, így amíg nem sikerül elég kifogásolt bugot javítani vele, addig nem jelenhet meg Cyberpunk 2077.
A mindig jól informált Jason Schreier értesülései szerint a játék fejlesztői a nagyközönséggel párhuzamosan tudták meg, hogy újabb három hetet csúszik a kiadás. Állítása szerint ez sokuk esetében valószínűleg nem fog túlságosan sok gyakorlati különbséget tenni, ugyanis enélkül is tudták, hogy eszement túlórázás keretében még bőven decemberbe nyúlóan is robotolniuk kell a játék kiadás utáni javításai miatt.
Egy jelenlegi fejlesztő szerint már 100 órás munkahétnél tartanak, azaz átlagosan a hét minden napján bő 14 órás munkanapokat dolgoznak.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!