Megvásárolja a Slacket a Salesforce, elég drága volt a karácsonyi shoppingolás.

Folytatódik az elmúlt években különösen feltűnővé vált trend, hogy a kis halak bekebelezése helyett immáron egymást vásárolgatják fel a legnagyobb techipari játékosok. Ennek legújabb ékes példája, hogy a nagyvállalatok körében első számú ügyfélkapcsolat-kezelő szolgáltatást kínáló Salesforce bejelentette a kliensei körében kimagaslóan népszerű Slack kommunikációs szolgáltatás akvizícióját. A Slack vállalaton belüli kommunikációt, érzékletesebben információáramlást tesz lehetővé.

Marc Benioff, a SalesForce ügyvezető igazgatójaForrás: AFP/2016 Getty Images/Kimberly White

A koronavírus-járvány alatt óriási növekedést elért Slackért összesen 27,7 milliárd amerikai dollárt ad a Salesforce, egy fokkal érthetőbben 8201 milliárd forintról van. Az efféle üzletek esetében megszokott módon részben pénz, részben pedig részvények átadásával valósul meg az akvizíció: minden egyes Slack-részvényért 26,79 dollár kifizetés, továbbá 0,0776 darab Salesforce-részvény jár majd.

A sejthetőnek megfelelően a Salesforce mélyen be kívánja integrálni a meglévő szolgáltatásaiba a Slacket, hogy az ügyfelei továbbra is egyetlen felületen elérjenek minden általa kínált funkciót.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!