A partneralkalmazásokban használhatóak a virtuális cipők - például a Robloxban és a VRChatben.

A Gucci úgy döntött, hogy fejest ugrik a virtuális luxuscipők világába. A The Gucci Virtual 25-öt a kiterjesztett valóságban lehet hordani, olyan appokban, amelyek partnerként szerződtek. Ilyen például a Roblox vagy a VRChat.

Meglepő módon nem is olyan drágák a virtuális luxuscipők, „csak" 12,99 vagy 8,99 dollárba kerülnek a Gucci vagy a Wanna Kick AR appokban.

Forrás: the verge

A virtuális cipőket Alessandro Michele kreatív igazgató tervezte, vad színekkel és ikonikus GC logóval. Az újdonság a Wanna közreműködésével készült el, amely AR technológiás marketingre szakosodott. Fontos megjegyezni, hogy alapvetően egy virtuális filterhez hasonló megoldásról van szó, amelynek semmi gyakorlati haszna nincs. Sok más márkához és céghez hasonlóan azonban feltehetően a Gucci és a Wanna is akar egy szeletet egy egyre népszerűbb, digitális gyűjthető termékek piacából, amelyeket az NFT-k egészen új magasságokba emelnek mostanában.