Az előfizetők havidíjért cserébe szabadulhattak meg vele a hirdetésektől.

A Facebook számára jó eséllyel elképzelhetetlen lépést tett a Twitter, a közösségi szolgáltatás megvásárolta a webhelyeket havidíjért reklámmentesíteni próbált Scroll szolgáltatást. Ennek az előfizetői havi 5 dollárért cserébe hirdetések nélkül böngészhették a partnerek webhelyeit, a havidíjuk oroszlánrészét a Scroll teljesítményalapon szétosztogatta az általuk olvasott publikációk között.

A kép csak illusztrációForrás: Brett Jordan / Pexels

Az akvizícióval kapcsolatos részletek nem világosak, azonban a Scroll ügyvezető igazgatója annyi kommentárt fűzött az ügyhöz, hogy a Twitter ambíciói jóval komolyabbak a többség által jelenleg sejtettnél. Annyi szintén biztos, hogy a felvásárlást követően a Scrollba nem tudnak már új ügyfelek regisztrálni, a meglévők viszont a belátható jövőben biztosan használhatják még a szolgáltatást.

Ennél rosszabbul járt a Scroll által indított Nuzzel, ezzel az ügyfelek napi e-mailt kérhettek a twitteren követett személyek népszerű bejegyzéseiről. A Twitter szerint ezt a funkciót idővel integrálni kívánja a közösségi szolgáltatásba, így a mostani lekapcsolása ellenére a Nuzzel nem vész el, csak átalakul.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!