A viselhető eszközök piacán az eddigi legnagyobb negyedévét érte el a Samsung, állítják a Counterpoint Research elemzői. Azt is mondják, hogy mindez a Wear OS rendszerre váltásnak köszönhető. Ezzel egyszerre pedig a Wear OS is az eddigi legjobb negyedévét érte el az okosórás rendszerek mezőnyében, méghozzá a Samsungnak köszönhetően.
A harmadik negyedév során a Wear OS piaci részesedése 3 százalékról 17 százalékra ugrott, a szakértők szerint pusztán azért, mert a Samsung átállt Tizenről Wear OS-re.
Bár az Apple továbbra is piacvezető, a részesedése 10 százalékkal csökkent éves viszonylatban (ebben szerepet játszott, hogy az Apple Watch Series 7 a negyedik negyedévben jelent meg).
A Samsung egyébként átvette a második helyet a piacon, a Huawei pedig olyan szinten lejtőre került, hogy az Amazfit lett a harmadik, a nagy európai népszerűsége miatt.
A Google okosórás rendszere sosem volt még olyan közel az Apple watchOS-hez, mint most. A Counterpoint szerint ez a Samsung Galaxy Watch 4 széria érdemes leginkább.