Technikai okokból egyre nehezebb megduplázni a játékok sebességét.

Az Xbox Series játékkonzolok nem csak teljes mértékben kompatibilisek az Xbox One-ra készült és azzal emulációval kompatibilissé tett játékokkal, de további előnyöket is kínálhatnak ezek futtatásakor, például a magasabb felbontású grafikát, HDR-es renderelést, simább játékmenetet kaphatnak. Az utóbbi alatt az FPS Boost programot kell érteni, a benne lévő játékok az eredeti képkockasebesség duplájával futnak, méghozzá anélkül, hogy a fejlesztőiknek patchet kellene kiadniuk. Az esetek többségében harmincról 60 FPS tempóra gyorsulnak a támogatott termékek.

A kép csak illusztrációForrás: Microsoft

A Microsoft tájékoztatása szerint már száznál is több játék esetében vehető igénybe az FPS Boost, ám most sajnos kényszerszünetre megy a program, a nagyon közeli jövőben nem fognak újabb játékok felkerülni a kompatibilis címek listájára.

Jason Ronald, az Xbox programkezelési igazgatója szerint ennek oka, hogy az FPS Boost jelenlegi működési sajátosságai mellett nagyon nehézzé vált újabb címekkel bővíteni a listát, a házon belül tesztelt játékokban vagy általános, vagy specifikus pontokon előjövő malőröket okozott a képkockasebesség erőszakos megduplázása.

Az illetékesek új módszereken dolgoznak, hogy folytathassák az FPS Boosttal kompatibilis játékok körének bővítését.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!