Aknakeresős témát kapott az ünnepi szezonra szánt ruhakülönlegesség.

Idén sem maradt ki az ünnepi csúnya pulóveres őrület meglovaglásából a Microsoft, a tavalyi paintes után ezúttal aknakeresős témájú termékkel örvendeztette meg a nagyérdeműt. A karácsonyi bevásárlás során a termék viselői kétségtelenül kiválthatják az embertársaik maximális tiszteletét, alkalmasint az arcmaszkok árnyékából akár irigy tekintetek is villanhatnak rájuk.

A Microsoft aknakeresős témájú csúnya pulcsija a 2021-es ünnepi szezonraForrás: Microsoft

A sóvárgás szerencsére indokolt: egyrészt a limitált példányszáma miatt a Microsoft aknakeresős csúnya pulcsija gyűjtői trófea, másrészt pedig 75 dollárért egyértelműen státuszszimbólum. Az összeg nettó 24 ezer forintot jelent, azaz szállítási költséggel, vámmal, forgalmi adóval, egyéb esetleges kutyafülével bőven 30 ezer forint feletti végszámlára számíthatnak a Magyarországról rendelők.

Szerencsére a Microsoft nem csak kapni szeret az ünnepekkor, de adni sem restell: az aknakeresős pulóverból származó bevételéből 100 ezer dollár (32 millió forint) az AbleGamers jótékonysági alapítványhoz kerül majd, amely fogyatékkal élőknek segít a játékok elérésében, ezáltal az izolációjuk csökkentésében. Tavaly a Girls Who Code nonprofithoz jutott a felajánlás.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!