Két nappal azután, hogy a fejlesztő megerősítette az iskolai lövöldözéses küldetést.

A többség által a Bioshockról ismert Irrational Games kultklasszikus játékot szállított le 2005-ben a SWAT 4-gyel. A megszokott akciójátékokkal szemben ez nem az eszetlen lövöldözésről szól, a parancsnokot alakító játékosoknak lassan és megfontoltan, helyiségről helyiségre haladva kell kivonniuk a forgalomból a túszejtő ellenfeleket, miközben kritikus cél a túszok megmentése. Lassú és idegtépő alkotásról van szó, amelyben egyetlen rossz döntés vagy figyelmetlenség elég ahhoz, hogy rémálommá változzon az addig simán ment küldetés, túszok és kommandósok haljanak meg.

Ready or NotForrás: VOID Interactive

December 17-én a Steam Korai Hozzáférés programjában elérhetővé vált a játék szellemi utódja, a VOID Interactive által fejlesztett Ready or Not, ráadásul az aktuálisan elérhető verzióját kipróbáltak rendkívül pozitív véleménnyel vannak róla. Viszont csak pár napig lehetett felhőtlen a fejlesztők öröme, a Redditen ugyanis megkérdezte egy játékos, hogy lesz-e benne iskolai lövöldözéses küldetés, mire az egyikőjük „naná, hogy lesz" kommenttel válaszolt.

Két nappal később a VOID és a kiadóként funkcionált Team17 bejelentették, hogy közös megegyezéssel szerződést bontanak.

A búcsúzkodás okát nem hajlandóak nyilvánosságra hozni a felek, azonban ki lehet találni, hogy a Team17 mennyire szeretne a Ready or Not iskolai lövöldözéses küldetése miatt a jövőben valószínűleg kipattanó médiabotrány résztvevőjévé válni. A kiadói szerepet átvette a játék fejlesztője.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!