Hirdetéseket kapnak a Vizio okostévéi

vizio jump ads
Így néz ki az új hirdetés a Vizio tévéken
Vágólapra másolva!
Esküszik a gyártó, hogy a hirdetők mellett az ügyfelek is imádják majd azokat.
Vágólapra másolva!

A jövőben még több reklámot kapnak az Egyesült Államokban a Vizio okostévéken normál tévéadásokat nézők, azonban a gyártó szerint ezek kifejezetten hasznosak lesznek számukra, betemetik a szakadékot a lineáris tévézés és az internetes videóstreamelés között.

Így néz ki az új hirdetés a Vizio tévéken Forrás: Vizio

A Jump Ads névre keresztelt felugró reklámokat tévécsatornák vásárolhatják meg, az éppen megtekintett sorozatepizód közben felugorva felhívják a közönség figyelmét, ha az adott sorozat elérhető egy internetes streamelőben is. A reklámot leokézva megnyílik a tévén a megfelelő szolgáltatás alkalmazása, az esetleges telepítést, regisztrációt, beállítgatást és fizetést követően a közönség máris kedvére nézheti a további epizódokat.

A Vizio közleményében nem esett szó arról, hogy a tévézők képesek lesznek-e kikapcsolni az új típusú reklámokat, viszont a hirdetőknek biztosan nem felejtett el szabad kezed adni, eldönthetik a hirdetések megjelenésének idejét és gyakoriságát.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!