Az LG szeretné a nyugati világban is meghonosítani a technológiát.

Ázsiában itt-ott már bevezetett fejlesztéssel kampányolt a németországi InnoTrans 2022 kiállításon az LG, az esemény a világ legnagyobb tömegközlekedési technológiákkal kapcsolatos újdonságokra szakosodott expója.

Az utasinformációs rendszer részeként és reklámfelületként is bevethető az LG áttetsző kijelzőjeForrás: LG

A Deutsche Bahn koncepcióvonatának részeként mutogatott termék elkeresztelésekor az LG illetékesei nem vették igénybe a marketingosztály segítségét, a „Transparent OLED for Subway Trains" egy metrókocsik ablakainak helyettesítésére kitalált, alapállapotban nagy mértékben áttetsző OLED kijelző.

A technológiát bevető tömegközlekedési cégek képesek vele valós idejű információkat biztosítani az utazóközönség számára, plusz a nyilvánvaló ziccert nem kihagyva akár reklámok mutogatására is megfelelhetnek az újmódi ablakok.

A technológia 2020-ban debütált egyes kínai és japán metrószerelvényekben, a beágyazott videón egy pekingi vonalon látható működés közben. Az említett piacokon való terjeszkedés mellett az LG elsősorban Európában és Észak-Amerikában szeretne vevőket találni rá, így a következő években a nyugati világban is terjedni kezdhet a technológia.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!