Viharok jönnek-mennek az elektronikai piacon, de az otthoni konyhai- és takarító masinák, valamint szépítkezési eszközök iránt mindig van és lesz igény. Nem csoda, hogy rengeteg kisebb nagyobb cég próbálkozik sikereket elérni ezen a stabil, megbízható területen hazánkban is. Közéjük robbant be most nagy elánnal egy új kínai versenyző. A Mova névre hallgató vállalat rendkívül fiatal, hiszen 2024 elején alapították. De ennyi idő is elég volt arra, hogy a világ számos pontján megvesse a lábát, és most eljött az idő, hogy megpróbálja meghódítani Közép-Európát és így hazánkat is.
A Move egy grandiózus budapesti eseményen mutatkozott be, illetve ismertette a terveit, amelyre számos országból érkeztek a meghívott látogatók. A rendezvényen kiderült, hogy a friss cég mögött egy régóta ismert szereplő, a Dreame áll, tehát tapasztalatban, tőkében és fejlett termékeknek nem lesz hiány. A majd' egy évtizedes múltra visszatekintő Dreame ugyanis már letette a névjegyét a háztartási gépek univerzumában. Első hallásra kicsit furcsának tűnhet, hogy az új márkával is itt próbálkozna az anyakonszern, de ez valójában egy régi bevált módszer. A tervek szerint a Dreame lesz a felső kategóriás, prémium készülékek istállója, a Mova név alatt pedig olcsóbb, megfizethetőbb termékek kerülnek a boltok polcaira.
De ezt most itt félig-meddig képletesen kell érteni, hiszen, ha minden jól megy, akkor a nagy hazai műszaki áruházláncok mellett a különféle webáruházakban is meg lehet majd venni a Mova eszközöket. Sőt, a Best Byte-ba már meg is érkeztek az első berendezések. Többek között egy kifejezetten olcsó, alig 20 000 forintba kerülő hajszárító, vagy egy pár szintén kedvező árú rúdporszívó. Ez pedig azért jelzi, hogy a Mova tényleg a tömegekre lő, hiszen az alacsony ár sokak számára jelent elsődleges vonzerőt.
A budapesti eseményen kiderült, hogy a vállalat az első pillanattól kezdve viszonylag széles potenciális vásárlói réteget kíván lefedni a termékeivel. Bemutattak ugyanis divatos botporszívókat, robotporszívókat, kézi takarítógépeket, elektromos fogkeféket, hajszárítókat, valamint automata kávéfőzőket is. Illetve természetesen a manapság rémesen divatos air fryerekről sem feledkeztek meg. Ezek között ráadásul akad egy különlegesebb, két fiókos modell is.
Meg lehetett nézni egyébként a kipakolt berendezéseket működés közben. Tehát nem csak egy-két jónak tűnő makettet hoztak el hazánkba. A Mova egyébként óriási tervekkel érkezett Magyarországra. A cég vezetői azt árulták el, hogy 2025-ben már 10 százékos piaci részesedésben gondolkodnak, a cél pedig az, hogy ezt két év alatt 30 százalékra tornázzák. Bátor vállalás, szó, mi szó! Mindenesetre, ha a termékek tényleg jók lesznek, sikerül a szervizhálózatot és az ügyfélszolgálatot kiépíteni, valamint jut energia a marketingre is, akkor van esély a sikerre.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!